TREK FUEL+ MX 9.8XTDI2 EU L Gloss Navy Smoke/Matte Trek
TREK
|
Fuel+ MX 9.8 XT Di2 Gen 2
| 5341061
TREK FUEL+ MX 9.8XTDI2 EU L Gloss Navy Smoke/Matte Trek
€8.999,‒
Laat je persoonlijk door ons adviseren bij de aanschaf van dit type fiets. Zo kunnen wij optimaal rekening houden met jouw persoonlijke situatie en wensen, zodat je straks over een fiets beschikt die het beste bij jou past.
Beschrijving
De Fuel+ MX 9.8 XT Di2 is een carbon trailfiets die gek is op chaos en onverwachte hindernissen. Het begint met een OCLV Mountain Carbon frame, TQ HPR60 motor, voorzien van een Fox Factory veringspakket (150 mm achter, 160 mm voor) en MX wielen om los te gaan op de trails. Shimano draadloze XT Di2 12-speed aandrijving laat je strak schakelen naar keuze en XT M8200 remmen met vier remzuigers bieden uitstekende modulatie en brengen je in een oogwenk tot stilstand.Aanpassen, scheuren, herhalen
Alleen jij kunt bepalen wat jouw perfecte trailbike is - daarom is de Fuel verkrijgbaar in drie configuraties met talloze instelmogelijkheden. Kies voor de veelzijdigheid van de EX, ga lekker op pad met de speelse MX of ga als een beest tekeer met de ruige LX.
Instelbare veerprogressie
Wil je meer bottom-out weerstand zonder verlies aan gevoeligheid op kleine oneffenheden? Draai de chip in de onderste demperbevestiging om voor meer veerprogressie.
Zero stack geïntegreerde balhoofdsets
Met een standaard ZS balhoofdset heb je talloze opties voor aftermarket-upgrades, waaronder hoekverstelling of kleurrijk geanodiseerde lagercups.
TQ HPR60
De nieuwe HPR60-motor van de Fuel+ heeft meer vermogen en koppel dan voorheen en de motor levert al vermogen bij een lagere cadans, zodat je de boost eerder voelt. Bovendien geeft de 580 Wh accu efficiënter zijn vermogen af om langere ritten te maken.
Nieuw framedesign
De Fuel+ heeft een nieuw frame dat veel ruimte biedt aan range extenders, lange dropper posts, grotere schokdempers, frametassen, enzovoort.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot maakt het mogelijk om onafhankelijk van elkaar in stellen hoe de vering reageert op versnellingen dan wel op remkrachten. Dat betekent meer - en meer betrouwbare - controle op die momenten waarop het van pas komt.