TREK Fuel LX 9 XT Di2 M Lithium Grey/Trek Black Splatte
TREK
|
Fuel LX 9 XT Di2 Gen 7
| 5340553
TREK Fuel LX 9 XT Di2 M Lithium Grey/Trek Black Splatte
€6.199,‒
Laat je persoonlijk door ons adviseren bij de aanschaf van dit type fiets. Zo kunnen wij optimaal rekening houden met jouw persoonlijke situatie en wensen, zodat je straks over een fiets beschikt die het beste bij jou past.
Beschrijving
De Fuel LX 9 XT is een supersnelle trailfiets voor ruige rondjes en bloedstollende afdalingen. Het paart een aanpasbaar Alpha NEXT Platinum aluminium frame aan een Fox Factory 38 voorvork en een DHX2 spiraaldemper (160 mm achteraan, 170 mm vooraan) om extreem steile lijnen te volgen vol verraderlijke keien. Met Shimano's XT Di2 aandrijving kun je messcherp schakelen naar keuze met een licht, robuust geheel en de XT M8200 remmen met vier remzuigers bieden je uitstekende modulatie en remkracht om in een oogwenk tot stil te staan.Aanpassen, scheuren, herhalen
Alleen jij kunt bepalen wat jouw perfecte trailbike is - daarom is de Fuel verkrijgbaar in drie configuraties met talloze instelmogelijkheden. Kies voor de veelzijdigheid van de EX, ga lekker op pad met de speelse MX of ga als een beest tekeer met de ruige LX.
Instelbare veerprogressie
Wil je meer bottom-out weerstand zonder verlies aan gevoeligheid op kleine oneffenheden? Draai de chip in de onderste demperbevestiging om voor meer veerprogressie.
Zero stack geïntegreerde balhoofdsets
Met een standaard ZS balhoofdset heb je talloze opties voor aftermarket-upgrades, waaronder hoekverstelling of kleurrijk geanodiseerde lagercups.
Opbergruimte en bevestigingspunten
Zowel de carbon als aluminium Fuel-modellen hebben een interne opbergruimte voor het meenemen van onmisbare spullen. Daarnaast kun je door de bevestigingsnokken op de bovenbuis nog meer bagage meenemen in een frametas.
Nieuw framedesign
De Fuel heeft een nieuw frame dat veel ruimte biedt aan lange dropper posts, grotere schokdempers, frametassen, enzovoort.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot maakt het mogelijk om onafhankelijk van elkaar in stellen hoe de vering reageert op versnellingen dan wel op remkrachten. Dat betekent meer - en meer betrouwbare - controle op die momenten waarop het van pas komt.