TREK Fuel MX 9 XT DI2 M Matte Juniper/Blue Sage Splatte
TREK
|
Fuel MX 9 XT Di2 Gen 7
| 5340585
TREK Fuel MX 9 XT DI2 M Matte Juniper/Blue Sage Splatte
€5.999,‒
Laat je persoonlijk door ons adviseren bij de aanschaf van dit type fiets. Zo kunnen wij optimaal rekening houden met jouw persoonlijke situatie en wensen, zodat je straks over een fiets beschikt die het beste bij jou past.
Beschrijving
De Fuel MX 9 XT Di2 is een speelse trailfiets die gemaakt is om door kombochten te scheuren en los te gaan. Zijn Alpha NEXT Platinum aluminium frame in combinatieme met een Fox Factory veringspakket (150 mm achter, 160 mm voor) en MX wielen zorgen ervoor dat je wendbaar en vlot rijdt. Shimano draadloze XT Di2 12-speed aandrijving laat je strak schakelen naar keuze en XT M8200 remmen met vier remzuigers bieden uitstekende modulatie en brengen je in een oogwenk tot stilstand.Aanpassen, scheuren, herhalen
Alleen jij kunt bepalen wat jouw perfecte trailbike is - daarom is de Fuel verkrijgbaar in drie configuraties met talloze instelmogelijkheden. Kies voor de veelzijdigheid van de EX, ga lekker op pad met de speelse MX of ga als een beest tekeer met de ruige LX.
Instelbare veerprogressie
Wil je meer bottom-out weerstand zonder verlies aan gevoeligheid op kleine oneffenheden? Draai de chip in de onderste demperbevestiging om voor meer veerprogressie.
Zero stack geïntegreerde balhoofdsets
Met een standaard ZS balhoofdset heb je talloze opties voor aftermarket-upgrades, waaronder hoekverstelling of kleurrijk geanodiseerde lagercups.
Opbergruimte en bevestigingspunten
Zowel de carbon als aluminium Fuel-modellen hebben een interne opbergruimte voor het meenemen van onmisbare spullen. Daarnaast kun je door de bevestigingsnokken op de bovenbuis nog meer bagage meenemen in een frametas.
Nieuw framedesign
De Fuel heeft een nieuw frame dat veel ruimte biedt aan lange dropper posts, grotere schokdempers, frametassen, enzovoort.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot maakt het mogelijk om onafhankelijk van elkaar in stellen hoe de vering reageert op versnellingen dan wel op remkrachten. Dat betekent meer - en meer betrouwbare - controle op die momenten waarop het van pas komt.