TREK | Slash 9.9 XTR Gen 6

TREK Slash 9.9 XTR L Daintree

TREK Slash 9.9 XTR L Daintree
TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree TREK Slash 9.9 XTR L Daintree
TREK | Slash 9.9 XTR Gen 6 | 5304450

TREK Slash 9.9 XTR L Daintree

11.499,

Verzenden

Laat je persoonlijk door ons adviseren bij de aanschaf van dit type fiets. Zo kunnen wij optimaal rekening houden met jouw persoonlijke situatie en wensen, zodat je straks over een fiets beschikt die het beste bij jou past.

Beschrijving

De Slash 9.9 XTR is een topklasse carbon enduro mountainbike die werkelijk in elk soort terrein zijn mannetje staat. Hij heeft een OCLV Mountain Carbon frame met 170 mm veerweg en een veersysteem met hooggeplaatst draaipunt om grote obstakels te overwinnen en tractie te houden op wall-rides en pittige beklimmingen. Een 29” voorwiel en 27.5” achterwiel zorgt voor een speels rijgedrag. Het opgewaardeerde RockShox veringspakket is bestand tegen alle uitdagingen die je voor je wielen krijgt. Daarnaast zorgt de topklasse Shimano XTR-aandrijving voor zuiver schakelen

Je zoekt de beste carbon enduro-fiets op de markt en wilt geen enkel compromis op het gebied van onderdelen. Je hebt een fiets nodig die rijdt als een beest in de afdaling, maar wendbaar stuurt in beklimmingen. Dankzij het veersysteem met hoog draaipunt krijg je er ook nog eens een extra portie tractie bij. Veel veerweg is een must voor jou, maar je wilt ook gemakkelijk weer terug omhoog kunnen rijden zonder je benen in het zuur te trappen.

Een OCLV Mountain Carbon frame inclusief veersysteem met hoog draaipunt, interne opbergruimte, een RockShox ZEB Select+ voorvork met 170 mm veerweg, DebonAir luchtvering en Charger 3 RC2 demper, plus een RockShox Vivid Ultimate achterdemper met 170 mm veerweg. De Shimano XTR-aandrijving geeft je een zeer nauwkeurig schakelgedrag, terwijl de Bontrager Line dropper je grote bewegingsvrijheid biedt. Een MX-setup met een 29” voorwiel en 27.5” achterwiel in de vorm van een Bontrager Line Elite 30 tubeless ready wielset met Rapid Drive-achternaaf geeft je maximale veelzijdigheid, waar je ook gaat rijden.

Voor rijders die alleen het allerbeste willen, is de Slash 9.9 XTR een droom die werkelijkheid wordt. Hij heeft voor en achter 170 mm veerweg, een upgraded veersysteem en aandrijflijn, plus carbon wielen zodat je lichtvoetig kunt klimmen en hard kunt afdalen.
- Het hoge draaipunt van het veersysteem geeft je belachelijk veel controle op duivelse afdalingen, terwijl het zorgvuldig getunede anti-squat-systeem en de grote tussentandwielen pedaalterugslag voorkomen en het trappen verbazingwekkend efficiënt maken
- De enorme 170 mm veerweg voor en achter is meer dan genoeg voor het maken van grote sprongen en het verpletteren van rock gardens
- Je bent voorbereid op snelle reparaties langs de trail dankzij de meegeleverde Bontrager BITS tool die al in de balhoofdset is voorgemonteerd
- Hij wordt kant-en-klaar geleverd met een gemengde wielset met een licht rollend 29 inch voorwiel en een stijf en wendbaar 27.5 inch achterwiel, maar je kunt ook kiezen voor een volledige 29er setup voor meer snelheid
- Je kunt de Slash afstemmen op hoe en waar je fietst met een instelbare veringsverhouding, opschroefbaar bevestigingspunt voor de onderste schokdemper om over te stappen naar een volledige 29er, een balhoofdset met hoekverstelling (apart leverbaar)

Veringsontwerp met hooggeplaatst draaipunt
Dankzij het hooggeplaatste scharnierpunt kan de as naar achteren bewegen wanneer de vering wordt ingedrukt. Het achterwiel beweegt dus mee in de richting van de kracht die obstakels erop uitoefenen en rijdt er daarom sneller overheen. Op de trails voelt dit zeer vloeiend aan en houd je meer tractie en dus snelheid.

De terugslag terugdringen
Het oversized bovenste tussentandwiel voorkomt niet alleen de pedaalterugslag vanwege het hoog geplaatste scharnierpunt, maar biedt ook precies genoeg anti-squat om efficiënt te kunnen trappen. Het onderste tussentandwiel haalt de spanning van de derailleur, zodat schakelen soepeler gaat en de vering beter werkt.

Verschillende wielmaat voor en achter
De Slash heeft een 29” voorwiel om over obstakels te denderen en een 27.5” achterwiel voor onovertroffen wendbaarheid. Liever twee snelle 29’er wielen? Verwissel het onderste demperbevestigingspunt (apart verkrijgbaar) om het bottom-bracket te verlagen en een sneller wiel te monteren.

Verbeterde interne opbergruimte
Le volet du compartiment de rangement du Slash est plus grand, plus facile à utiliser 

Voluit gaan met aanpasbare veerweg
Stel de hefboomratio in met het omdraaien van een chip. Rij ermee in de minder progressieve stand voor een zachter rijgevoel, ideaal voor ruige trails met gehoekte hobbels. Zet het om naar progressiever als je grote obstakels tegenkomt en niet de volledige veerweg wil gebruiken of liever voor een spiraalveer kiest.

Vlak of steil, jij mag kiezen
Monteer (apart verkrijgbare) excentrische balhoofdcups om de balhoofdhoek een graad vlakker of steiler te maken zonder dat de brackethoogte verandert.